vineri, 28 mai 2010

O zi de neuitat ...

Azi 28.05.2010 ..o zi frumoasa ..soarele straluceste pe cer ...Un coleg din clasa ne`a invitat sa mergem la el sa gatim paste cu sos si apoi sa mancam desigur ...daca tot suntem clasa a8a dc sa nu profitam de fiecare moment , sa stam impreuna , ca dupa... cine stie cand o sa ne mai vedem....asa :-? ne`am dus la el totul era foarte bine am imceput sa gatim ...bineinteles nu ne`a iesit mancarea cum am vrut noi dar pana la urma am mancat`o ....Dupa ne`am gandit noi sa mergem la Dunare ...Totul era perfect pana cand un nor gigant acoperea tot cerul ....Ploua si iar ploua tot mai tare...am fugit si ne`am ascuns intr`o statie de autobuz ...ca acelea cu o banca si un material de plastic :-?? imprjur ...Si ploua tot mai tare ...ploaie insotita de grindina... A inceput furtuna si noi eram leoarca si tremuram de frig .. Dupa ceva timp ..am chemat taxiul ...Cand sa ne urcam in taxi ploaia se oprise :|...Haa ! si vremea asta [-(....Intr`un final am ajuns acasa ...A fost cea mai tare zi :X si nu am s`o uit niciodata ...


PS: Nu am explicat prea bine ...Nush daca o sa intelegeti ceva ...A fost ceva extraordinar ...Daca erati acolo sa simtiti acea senzatie .....



http://folk4noi.files.wordpress.com/2008/07/banca_argint_ploaie1.jpg

2 comentarii:

  1. hai fata ca incepe sa'mi para rau ca n'am venit si eu:))
    ca m'a invitat avram si n'am venit pentru ca a venit andreea cu niste comentarii....face: da' ce tea invitat si pe tine?:|

    si oricum , daca veneam...na :)) ca de obicei :-< eu sunt aia mai data la o parte :))

    bine ca la liceu n'o sa mai fie asa:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Fta daca veneai ma aveai pe mine acolo :X

    RăspundețiȘtergere