vineri, 20 august 2010

Rasarit la malul marii....



Un rasarit de soare aduce cu el o noua zi. Un altfel de mod de a privi lucrurile. O noua abordare. Un oarecare rasarit de soare la malul marii mi-a adus mie o noua stare de spirit. Fugeam de o noapte ciudata, plina de peripetii si senzatii pe care nu le mai stiam, cand , l-am intalnit pe el, un soare aproape rotund, portocaliu cu nuante de rosu pe alocuri, falnic inaltandu-se pe cer. Romantica din mine a oftat adanc cu gandul la un strain , iar partea mea cerebrala a privit timp de 2 secunde cercul portocaliu, mustrandu-se pentru iluziile pe care le si le facea. Un simplu rasarit la malul marii te poate duce pe taramuri clandestine. Pentru 5 minute, mintea mea a calatorit de una singura, ingerasii de pe umerii mei s-au luptat aprig, fara ca unul dintre ei sa se aleaga cu o victorie clara. Asta e minunat la un rasarit…nimic nu este ceea ce pare a fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu