miercuri, 3 februarie 2010

Cv scurt . Stele si Fericire.


Sunt firi si firi. Sunt oameni si oameni. Sunt curcubee si zile cu ploi. Toate sunt si fac cv special numit VIATA. Sunt nopti si zile, cum sunt prieteni si oameni distanti , sunt copii si oameni maturi, sunt unii care distrug si altii care iubesc iar majoritatea sunt indiferenti la tot . Toti alcatuiesc ceea ce numim imprejur cu suflu. Am sa fiu si am fost mereu un lucru ieftin, poti sa ma intorci pe dos , sa ma insiri , sa ma rascolesti si sa ma lasi, poti sa`mi lipsesti si sa regreti ca ma ai dar nu o sa ma cumperi niciodata cu altceva in afara de vise si plutiri.Urasc cand totul in jur e un minus sau o ploaie rece , cand mi se termina creionul, cand nu-mi gasesc guma sau cand o limita nu-mi da. Sunt obsesiile mele pe care le ador si le-as pastra mereu ca pe o melodie pe repeat. O sa fugaresc curcubee pana mor , la fel cum o sa-mi amintesc de tine plutind pe un nor intr-o seara de decembrie. O sa las ziua de ieri sau poate cea de alaltaieri sa zbiere departe , o sa privesc la tine si apoi inainte. O sa scriu jurnale si o sa fac inimioare , o sa fiu copil , o sa fiu altfel sau macar un obisnuit special . O sa privesc dedesubturi adanci si sofisticate , o sa vad dincolo de palpabil sau natural , o sa beau cafele multe cu linguri din plastic si o sa'mi pierd noptile pe un birou rosu visand la romane si taxiuri rosii . O sa ma vezi zambind si o sa`mi vezi mainile murdare de fericire , o sa`mi uit dramele si tot ceea ce ma aduce mai aproape de ele la fel si obsesiile , o sa stau cuminte in dreapta cand conduci , o sa zbier la tine si o sa te iubesc din nou. O sa ma suni iar si iar sa numaram stele , o sa`ti admir ochii de milioane de ori , o sa ma uit la toti care ma urasc cu admiratie , sunteti campionii mei , sunt sigura ca puteti mai mult . Si cum nimic nu e roz , cum nici un lucru nu e alb perfect , la fel si Viata e multicolora , dar nu e curcubeu, ci probabil un tablou ieftin . Viata te ridica si iti da palme , viata de face inger si viata te face sa crezi in demoni , viata iti da multe si iti ia tot atat sau poate inzecit sau poate iti da ce tu nu vroiai si iti ia cv datorita caruia respirai . Si daca tot nu au inteles , si trebuie sa explic , inca o data . viata e aerul , viata e totul , viata are suflet si stari viata e tot intre pamant si cer , viata e minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu