vineri, 26 februarie 2010

Prietenie falsa!


Asculta mai multe audio Muzica


Uneori un simplu gest poate face mai mult decat 1000 de cuvinte spuse fara rost.Intotdeauna am stiut ca prietenii adevarati se gasesc rar sau chiar deloc.De acum stiu ca nu vorbele sunt cele care conteaza,pentru ca oricine iti poate spune in fata ca te apreciaza si ca iti e prieten,dar in fond sa nu te poata suferi pentru ca stie ca esti mai bun decat el(chiar daca tu incerci sa eviti sa ii arati asta ) .Imi pare rau pentru toti acesti ani de prietenie falsa in care am fost ancorata,imi pare rau pentru toate secretele dezvaluite tie D. imi pare rau pentru ca am zambit si suferit alaturi de tine,fara a-mi da seama ca tu porti doar o masca...





Pana acum ceva timp, credeam ca am destui prieteni adevarati pe care ma pot baza mereu. Dar, aparentele inseala. Intotdeauna ar trebui sa stiu ca este valabila sintagma “nimeni nu stie de nimeni”, de fapt in starea initiala era”Nimeni, nimeni, nimeni/Cu atat mai bine/Si de-atata vreme/Nu stie de mine/Nimeni, nimeni, nimeni…, insa mi-a placut mai mult generalizarea pentru ca este valabila pentru toti, nu doar pentru mine.



3 comentarii:

  1. Si tot aici ...urasc oamenii care candva au fost vai de capul lor si prietenii i`au sustinut si ajutat si cand "se ajung " ( vorba aia :) ) uita de tine

    RăspundețiȘtergere
  2. iti apreciez articolul.....si eu trec prin aceasi drama..:-<

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am ajutat-o enorm de mult , ea m-a suportat pana in ultima zi cand stia ca nu o sa ne mai vedem niciodata si atunci a rupt prietenia si si-a aratat tupeul, am spus m-a suportat pentru ca niciodata desi nu recunostea nu m-a putut accepta asa cum sunt eu.
    si ce ma doare e ca nu a apreciat , ca a uitat clipele frumoase, si cine a facut-o sa vada lunea altfel. la tine cum a fost mai exact, la mine crede-ma ca nnuuuuu immi viiiinee sa cred, nu m-as fi asteptat niciodata

    RăspundețiȘtergere