sâmbătă, 6 februarie 2010

Trecut

Am o problema cu trecutul, recunoscsad. Nu ma pot detasa de el. Nici de EL. Traiesc inca in vara trecutasigh ...Cand ne iubeamlove struck..aveam fluturi in stomac in fiecare secunda a zileiangel . Acum, ma intreb in fiecare zi ce s-a schimbat. Si imi dau seama. Ca eu sunt de vina rolling eyes Suntem prieteni, cica. Dar pt. mine nu e de ajuns straight face .


Versuri culese



"Stii, chiar daca nu mai suntem impreuna ti-e iti pare rau!
N-ai ce sa faci! Asta-i viata...!
La inceput am sperat ca de fiecare data!
Wooow! In prima zi ai fost cum nu ai fost niciodata!
Incet-incet ne-am indepartat,
Si nu stiu daca tu sau eu am fost principalul vinovat...sigh
Dar ce sa fac si eu? Azi te iubesc, maine pa!"
Acum realizez ca am gresit.
Sms-uri peste sms-uri, deja m-am plictisit!
Sufletul meu e inca in cautare,
Vreau sa vina capacul care sa ma loveasca foarte tare,
Sa simt ca traiesc,
Sa tremure inima in mine daca maine il intalnesc,


Am avut clipe cand nu vroiam sa se termine,
Acum stau si ma gandesc ce n-a mers bine!
Aveam o mie de vise,"day dreaming



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu