marți, 22 decembrie 2009

"Ganduri spuse "

Au fost prea multi florirose puse si ganduri spusesleepy
Au fost prea multe sentimente`ascunse si poate nu se....worried
Mai ajungea sa plangcrying
Au fost prea multe lacrimicrying ce inima imi frang...broken heart
Atunci cand ingerii vor prinde si ei viatzaangel
Voi sti ca tu ai fost a vietii mele prefatzabatting eyelashes
As vrea sa inteleg de ce, timpul se opreste..hurry up!
De ce doar glasul tau este cel ce ma ranestenot listening
Atatea vise spulberate, in anii ce`au trecutsigh
Amintiriday dreaming date uitarii catre un nou inceputstraight face
Timpul a trecut,d'oh in suflet mi-a lasat o ranabroken heart
Cuvantul fericiredancing nu mai stiu ce mai inseamnashame on you
Un suflet ratacitstraight face printre lacrimi e pustiucrying
Caci fara tine-n viatzabillyhiro nu pot sa mai fiu viu...skull
Pierdut pe-o strada pustie si intunecatayin yang
Sunt doar un simplu` bloc care e gata sa cada...sigh



Pun amintiri pe foaie, parca timpul s`a oprit
Ranile ma dor de cand ne`am despartit
Privirea ta o vad in noptile pustii
Iar glasul tau ma linisteste, astept sa revii
Te`am iubit, tu nu sti cat ma doare...
Ai plecat, universul nostru moare...
Te`am iubit insa totul este scrum
Nu poti schimba nimic, e prea tarziu acum


Cand cartea este plina, iar cuprinsul este gol..
Cand fatza imi zambeste insa lacrimile dor
Cand viatza fara tine... este doar un drum spre moarte
Cand te simt langa mine insa tu esti prea departe
Vorbesc si cred in basme si destin,
Dar vad paharul gol si atunci cand este plin
Privirea ta, doar o icoana pretioasa
In cartea vietzii mele tu ramai acea frumoasa...
Frumoasa ce la primul zambet ma seduce
Plecarea ta in noapte mi`a lasat in suflet o cruce
Ai fost fructul interzis din care am gustat
Acum fara tine totul e schimbat
Cu toate ca poate regretele sunt tarzii
Ele totusi nu exista, astept sa mai revii
Oricate picaturi din roua dragostei am varsat
Ramai iubita mea dupa care am visat



Pun amintiri pe foaie, parca timpul s`a oprit
Ranile ma dor de cand ne`am despartit
Privirea ta o vad in noptile pustii
Iar glasul tau ma linisteste, astept sa revii
Te`am iubit, tu nu sti cat ma doare...
Ai plecat, universul nostru moare...
Te`am iubit insa totul este scrum
Nu poti schimba nimic, e prea tarziu acum



Sunt ranit, vreau sa`mi dai aripi sa ma ridic
Atunci cand plang vreau sa ma ajuti sa nu ma impiedic
Cand sunt la pamant tu sa fi la cap mereu
Cand sunt izolat tu sa fi ingerul meu
Cand zilele senine incep a fi numarate
Atunci cand o`mbratisare este cea ce ne desparte
As vrea sa pot sa`ti spun doar un simplu` TE IUBESC
As vrea sa poti sa ma ierti, atunci cand gresesc
In fiecare zi imi plang greselile facute
Emotiile triste si clipele pierdute
Un suflet inghetzat, pierdut pe jumatate
Inima mea intre doua vietzi se`mparte
Inchis intr`un seif al dragostei fara lumina
Si plang si susping... Si totul ma deprima
O poza`ntr`un sertar, o icoana pentru mine
Au fost multe nopti senine, dar au ramas putine



Pun amintiri pe foaie, parca timpul s`a oprit
Ranile ma dor de cand ne`am despartit
Privirea ta o vad in noptile pustii
Iar glasul tau ma linisteste, astept sa revii
Te`am iubit, tu nu sti cat ma doare...
Ai plecat, universul nostru moare...
Te`am iubit insa totul este scrum
Nu poti schimba nimic, e prea tarzïu acum







Acustic & Expresiv-Ganduri spuse
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu