joi, 17 decembrie 2009

Vin sarbatorile !


Nu mai e mult si vine craciunul. Orasul e foarte frumos impodobit, luminite peste tot. Sentimentul acela de sarbatori parca pluteste. Dar mi se pare mie sau nu mai e la fel cum era inainte?Grijile de zi cu zi, gandurile si aspiratile, necazurile parca impiedica starea aia de bucurie generala care era de obicei. Oare am uitat cum e sa uiti de tot si pur si simplu sa te bucuri? Mi-e atat de dor de vremurile copilariei cand totul era asa de simplu. O ceata de copii care se bat in zapada, care fac curse cu saniile, care se joaca fotbal in zapada. Mi-e dor de sania bunicilor cu care s-au dat si parintii mei, mi-e dor de atatea dar cred k ma gandesc degeaba la ele. Perioada lor a trecut, si poate nostalgie vremurilor de mult apuse ma fac sa nu ma bucur asa cum se cuvine de magia sarbatorilor de iarna Nici nu ma gandeam atunci ca o sa se termine vreodata. Nu ma gandeam niciodata ca o sa imi fie dor de vremurile trecute

, dar parca alta distractie :). Asta e

Eu va urez sarbatori fericite si Craciunul sa va aduca numai bucurii alaturi de cei dragi voua!

3 comentarii: